Afrika 2015 - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Johan Gatsjadoerian - WaarBenJij.nu Afrika 2015 - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Johan Gatsjadoerian - WaarBenJij.nu

Afrika 2015

Blijf op de hoogte en volg Johan

30 Oktober 2015 | Nederland, Amersfoort

Hallo allemaal.

Ik stuur jullie even deze testmail omdat wij,zoals jullie weten weer op het punt staan om onze vakantie te gaan vieren in Zuid Afrika.
Mochten jullie dit niet willen ontvangen, laat het mij dan even weten, zodat ik je uit de mailinglist kan halen.
Laat sowieso even weten of je deze mail ontvangt, dan weet ik dat ik het goed heb gedaan.
Groetjes van de Afrika gangers
Johan en Esther

  • 30 Oktober 2015 - 14:09

    Marcel:

    Hoi (bijna) vakantiegangers,

    Leuk dat jullie dit weer doen.
    Nu wel foto's van onderwater met de witte haai.

    Alvast een hele fijne vakantie toegewenst van ons allen.

    Groetjes,
    Marcel, Simone, Joy en Sem

  • 30 Oktober 2015 - 15:03

    Gonnie Hoogervorst:

    Lieve Jo en Es, heel veel plezier in Afrika. Wij kijken uit naar jullie verhalen en foto's.

    Geniet ervan veel liefs Rich, Gon, Maartje en Jur xxx

  • 31 Oktober 2015 - 08:04

    Wilma Kuijer:

    O wat leuk, mag ik er ook bij?
    Kan ik jullie een beetje volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Johan

Actief sinds 10 Okt. 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 3039

Voorgaande reizen:

02 November 2015 - 28 November 2015

Onze trip naar Zuid-Afrika.

Landen bezocht: